EL PROJECTE “ARTS” EXPOSA LES SEUES OBRES A L’INSTITUT

Participa l'alumnat de 1er d' ESO

Els alumnes del Projecte Interdisciplinar “Arts. Les mans en l’obra” (1r ESO) han exposat els treballs que han estat fent durant aquest curs al tauló de suro del Departament de Geografia i Història. Es tracta d’objectes que tenen relació amb la Història de l’Art, explicats i facturats diacrònicament: una tauleta d’argila amb escriptura cuneïforme mesopotàmica, un dibuix ceràmic grec, un mosaic romà, una còpia d’una miniatura mossàrab, una maqueta d’una església romànica, la reproducció d’un vitrall gòtic a escala 1:1 en paper translúcid, les fotografies d’un experiment sobre la perspectiva renaixentista, el disseny d’un jardí barroc... L’objectiu d’aquesta assignatura optativa ha sigut apropar a l’alumnat de manera lúdica, i alhora rigorosa, a la branca de les Ciències Socials que estudia l’expressió artística. Ha estat, de debò, un curs il·lusionant i ben aprofitat.