Visita a CiènciaLab

Els alumnes de 3er ESO visitaren aquesta fira organitzada per la UPV

El darrer dimecres 24 d’octubre, l’alumnat de 3r ESO va realitzar una sortida a la Universitat Politècnica de València, per realitzar uns tallers científics i tecnològics dins del programa CiènciaLab.

La meitat dels alumnes van fer un taller de propulsió de coets, on van analitzar les forces propulsives mitjançant la construcció d’un dispositiu amb un globus. Després, van fer un altre taller de construcció de ponts amb espaguetis i silicona.

L’altra meitat, van fer un taller de mecatrònica, on els alumnes van muntar un robot mòbil de Lego i el van programar per a que realitzés un circuit. Després d’aquest taller, van realitzar un taller de química, amb diverses experiències espectaculars amb nitrogen líquid i gel sec.

Els nostres alumnes foren rebuts i acompanyats en tot moment per estudiants de dita universitat, que els explicaren la seua experiència dins del món universitari.

Fou un dia ple de sensacions i d’aprenentatges en equip, on els nostres alumnes van gaudir de valent.