Darreres notícies i anuncis

IV Falla Solidària IES Almussafes

Enguany hem plantat novament la  IV FALLA SOLIDÀRIA de l’IES Almussafes i  la Casa Cuna Santa Isabel de València, la nostra causa.

La Casa Cuna Santa Isabel, és una residència per a mares gestants i/o maltractades amb fills menors de 2 anys. Està oberta a qualsevol dona amb mancances de recursos, tant econòmics com de suport familiar o social.

Campus de Moragete 2019

Com cada any, els nostres alumnes de 3er d' ESO han acudit al Campus de Moragete, en una activitat organitzada pel departament d' anglès. Es tracta d'una immersió lingüística en anglès, però no s'atura aquí, sinó que ofereix nombroses activitats de multiaventura, esport i natura durant tota una setmana. Sens dubte aquesta combinació, aprenentatge real i diversió.

Campus Moragete és un complex educatiu situat al Parc Natural de les Hoces del Cabriel, dedicat fonamentalment al món de les activitats extraescolars i dels campaments d'estiu.

Visita de l’escriptor Pasqual Alapont

El passat dilluns, 4 de març, els alumnes de 3r ESO i 2n FPB van rebre la visita de l’escriptor Pasqual Alapont per parlar de la seua novel·la L’infern de Marta, la protagonista de la qual és una jove víctima de la violència de gènere.

L’escriptor Manuel Baixauli visita l’IES Almussafes

Divendres, primer de març, ens va visitar l’escriptor suecà Manuel Baixauli, un dels referents actuals de la nostra literatura contemporània. Tot i que l’activitat literària de Baixauli es remunta a l’any 1998, en què publicà Espiral, un llibre de contes breus, el seu nom irrompé en l’escena de la literatura catalana amb la publicació de la novel·la L’home manuscrit, obra que, a més del Premi Mallorca de l’any 2006, guanyà cinc premis de la crítica a llibre publicat.

Claustre col·laboratiu amb Enric Queralt

El darrer dimecres 20 de febrer, el claustre de l' IES Almussafes va realitzar un claustre col·laboratiu -formatiu i participatiu- amb Enric Queralt, sobre la importàcia de la lectura i ens explicà dotze claus per a fomentar-la a les aules.

Enric Queralt, és un home polifacètic i amb un llarg currículum que ara es dedica entre altres coses a la formació permanent del professorat, com diu ell és un obrador de la formació.

Inauguració de les II Jornades de la FP "IES Almussafes"

Intervenció del Secretari Autonòmic a les Jornades del 2016

Demà a les 10 hores el Secretari Autonòmic d'Educació i Investigació, D Miquel Soler farà els honors d' inaugurar les II Jornades de la FP "IES Almussafes" que anem a celebrar entre el mes de gener i juny a  les nostres instal·lacions.

A l'acte assistiran representants d'AVIA, APPI-A, FEMEVAL, SIEMENS, Fundació Bankia, a més d'altres autoritats i destacades personalitats de l'entorn.

Resum d'una jornada solidària

Hui ha sigut  un dia entranyable per a tots i totes!

Hem pogut conversar amb el ja nostre germà Mahmud Traoré, protagonista de “Samba, un nombre borrado”, sobre el problema migratori en primera persona i des d’un punt de vista diferent.

La pel·lícula, dirigida al 2017 pel cineasta Mariano Agut, està basada en els fets ocorreguts a la platja del Tarajal al 2014, on 14 persones migrants van morir ofegades en intentar creuar la frontera entre el Marroc i Ceuta nadant.

Jornada solidària per a tancar l'any 2018

Des de l’ IES Almussafes estem preparant una jornada especial per al 21 de desembre per a tots els nostres alumnes: la presentació del guardonat documental “Samba, un nombre borrado” que retrata el drama migratori.

L'IES Almussafes participa a la fira AVANTFPIERE

L'IES Almussafes ha segut seleccionat per a participar a la FIRA AVANTFPERE que es celebra els dies 14, 15 i 16 de desembre de 2018 al Museu de les Ciències de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València.

Aquest és un esdeveniment que té l'objectiu de fomentar l'orientació i la qualitat de la Formació Professional i els Ensenyaments Artístics i Esportius professionals.

Pàgines