Darreres notícies i anuncis

L'IES Almussafes intensificarà les reunions informatives la propera setmana

Amb l’apertura del període d’admissió, l’ IES Almussafes intensifica la seu labor de servici al ciutadà amb dues reunions informatives segons les necessitats del perfil de l’alumnat al que està adreçades, principalment alumnes que estan en condicions de cursar l’ESO i que estan interessats en fer-ho al nostre IES; i per una altra banda per a tots aquells alumnes que durant el proper curs comencen un batxillerat o cicle formatiu.

L'IES oferirà una reunió aquesta setmana a les famílies interessades en cursar l'ESO amb nosaltres

El  proper dimecres 24 de maig a les 18 hores realitzarem una reunió informativa amb l'equip directiu de l 'institut  al SALÓ D’ACTES de l‘ IES Almussafes per a tractar diferents aspectes importants per a les famílies dels CEIPS Pontet i Almassaf, però també adreçada a totes aquelles famílies que vulguem matricular als seues fills al nostre centre.

En aquesta reunió tractarem de donar un poc de llum a aspectes que detallem a continuació:

El director de l' IES Almussafes participarà a una taula redona amb la Directora General de la Formació Professional

El proper 27 d'abril de 2017 a les 19,30 hores de la vesprada al Centre Cultural d'Almussafes es celebrarà una important taula redona sobre la formació ocupacional, com a eina per a promoure l' ocupació.

El Subsistema de Formació Professional per a l'Ocupació té com a finalitat principal integrar en un els dos subsistemes anteriorment vigents -formació contínua i formació ocupacional-.

L'IES Almussafes serà seu de l' Olimpíada Matemàtica 2017

Cartell Olimpíades Matemàtiques 2017

El proper 8 d'abril a l'IES Almussafes participaran un total de 246 alumnes de tota la comarca en la fase comarcal de l'Olimpiades Matemàtiques 2017.

Aquestes olimpíades les organitza la Societat Al-khwarizmi qui convoca i organitza l'Olimpíada Matemàtica per a estudiants de tercer cicle d'Educació Primària, i de Secundària Obligatòria, amb la finalitat de gaudir amb la resolució de problemes de matemàtiques.

Finalitza la 1a promoció de Robòtica Industrial a l' Institut d'Almussafes

La setmana passada van acabar els seus estudis la primera promoció del mòdul de Robòtica Industrial, a la nova modalitat d'FP parcial que consisteix a oferir mòduls professionals específics en horaris que faciliti la formació contínua de treballadors en actiu, així com incrementar la formació dels estudiants del cicle de Mecatrònica industrial. Aquest curs es va impartir dilluns i dijous de 17:30 a 19: 30h amb un total de 80 hores.

L'IES Almussafes participa a la 2ª Fira Aèria del Caleidoscopi

La iniciativa d'aquesta empresa del Parc Científic de la Universitat Miguel Hernández (PCUMH) busca fomentar els coneixements tecnològics entre joves de 12 a 18 anys, perquè aprenguen a construir drones amb una finalitat social.

Convocatòria de la II Falla Solidària IES ALMUSSAFES

Associació de Famílies Alternatives de tgransició

Per la nostra responsabilitat com a servei públic sensibilitzat per una dolenta realitat cada vegada més generalitzada, aquest any volem continuar dedicant el mes de març a la SOLIDARITAT, per la qual cosa plantarem II Falla Solidària de l'IES Almussafes.

Tota la comunitat del centre: alumnes, pares i mares, professors i personal no docent, aportarem productes per plantar la nostra falla. Tots sumem, quants més millor, i vos demanem la vostra col·laboració.

La Directora-Gerent d'AVIA visita les nostres instal·lacions

Elena Lluch. AVIA. IES Almussafes
Ahir dimecres, Elena Lluch, Directora-Gerent d' AVIA va visitar les nostres instal·lacions per a parlar als nostres alumnes de cicles formatius de la borsa de treball que des d' aquesta potent assiciació del sector de l'automoció s'ha llançat per a suplir possibles vacants als llocs de treball dels seus associats. Va ser una interessant vetllada que de segur els nostres alumnes aprofitaran en un futur, a més de què supossa per a ells/es un important reforç en la recerca activa de treball al qual s'enfrentaran en breu.

Fallo del II Concurs de Postals Nadalenques "IES Almussafes"

Postal guanyadora del II Concurs de postals Nadalenques IES ALMUSSAFES

Sent les 13:00 hores del dia 22 de desembre de 2016, una vegada realitzades les votacions i fet l' escrutini, el jurat del Segon Concurs de Postals Nadalenques IES Almussafes fa públic que el/la guanyador/a del II concurs ha segut la postal amb el lema "FELICIDADES", i que una vegada oberta la plica resulta ser la guanyadora l'alumna Inmaculada García Orts de 2ESOA.

El jurat vol felicitar com sempre a tots els participants per la qualitat dels treballs presentats i en el especial a la guanyadora del concurs.

Pàgines