Darreres notícies i anuncis

Proves d'accés a cicles, admissió d'alumnat i proves PAU 2017-18

A l'apartat de Secretaria tenen més informació sobre tràmits que els pot interesar en aquesta època de l'any. Poden consultar-la amb els enllaços d'aquesta publicació i mitjançat els diferents apartats de la web.

ADMISSIÓ D'ALUMNES

• Del 17 al 28 de Maig per a ensenyaments de ESO i Batxillerat
  • Del 18 al 31 de maig per a ensenyaments de Cicles Formatius.

Més info a la nostra web,

Jornada d' orientació i portes obertes: curs 2018-19

Com a novetat enguany anem a oferir xarrades d' orientació i assessorament sobre la nostra oferta educativa, però també d'altres temes com el nou decret de curriculum, revàlides i proves EBAU.

Tota aquest informació anem a estructurar-la en tres xarrades informatives que es celebraran al saló d'actes del centre fins completar aforament:

10:00 hores - Benvinguda i presentació general del centre

11:00 hores - Itineraris formatius de 4rt ESO: presentació i orientació

12:00 hores - Presentació de l'oferta de batxillerat i cicles formatius

L'IES Almussafes amplia la seua oferta formativa amb tres nous convenis de col·laboració amb tres universitats privades valencianes

En una continua recerca de millora dels seus servicis, l 'IES Almussafes amplia la seu oferta formativa amb la possibilitat de realització de pràctiques externes d'estudis superiors i màsters amb altres tres importants universitats de la geografia valenciana, com ho son la Valencian International University, la Universidad Cardenal Herrera i la Universidad Católica de València.

Aquesta oferta es suma a la ja existent amb les principals universitats públiques de tot el territori i amb el nostre centre adscrit el Centre Privat de Formació FORD d’Almussafes.

BASES DEL III CONCURS DE POSTALS NADALENQUES "IES ALMUSSAFES"

Postal Guanyadora Edició 2016. Inma García 2ESOA

Davant de l'èxit de les anterior convocatòries del concurs de postals nadalenques, l'IES Almussafes convoca aquesta TERCERA edició que es regirà amb les següents BASES:

1. OBJECTE

• L' IES ALMUSSAEFS convoca el III Concurs de Postals Nadalenques.
  • L’objectiu d’aquest concurs és fomentar la participació dels nostres alumnes i decidir quina serà la postal amb la que felicitarem per les festes de nadal a la nostra comunitat educativa i entorn.

2. PARTICIPANTS

La cuina saludable i la robòtica centren els dos projectes d'innovació reconeguts per la Conselleria d' Educació

Segons la RESOLUCIÓ PROVISIONAL de 9 de novembre de 2017, de l'Òrgan Instructor, de la convocatòria de subvencions i assignacions econòmiques per a desenvolupar projectes d'investigació i innovació educativa en centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana, durant el curs acadèmic 2017-2018, el centre comptarà amb dos projectes d'innovació que rebran una important subvenció econòmica per a poder desenvolupar-los.

Pàgines