Articles destacats

Aitana Sanz i Vanessa Pla, 1er Premi narrativa de l’11a edició de Ficcions

Aitana Sanz de Ramón i Vanessa Pla Mellado, alumnes de batxillerat de l’IES Almussafes, han obtingut el Primer Premi territorial (València) de narrativa de l’11a edició de Ficcions, el concurs literari digital que convoca anualment l’AMIC (Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació). El certamen demana als participants que trien un inici de relat entre cinc propostes (totes d’obres conegudes) i creen una nova història, els tres capítols de la qual cal anar penjant a la xarxa en dates determinades. Més de 500 obres han pres part en l’edició del País Valencià.

Inauguració de les II Jornades de la FP "IES Almussafes"

Intervenció del Secretari Autonòmic a les Jornades del 2016

Demà a les 10 hores el Secretari Autonòmic d'Educació i Investigació, D Miquel Soler farà els honors d' inaugurar les II Jornades de la FP "IES Almussafes" que anem a celebrar entre el mes de gener i juny a  les nostres instal·lacions.

A l'acte assistiran representants d'AVIA, APPI-A, FEMEVAL, SIEMENS, Fundació Bankia, a més d'altres autoritats i destacades personalitats de l'entorn.

Novament 100% aprovats a les proves EBAU (PAU)

Hui divendres 15 de juny de 2018, s'han fet públiques les notes de les proves EBAU (PAU) que han realitzat els nostres alumnes de segon de batxillerat, i com sempre, estem d'enhorabona.

Dels 28 alumnes que hem presentat en convocatòria ordinària han aprovat un cent per cent d'ells i elles, la qual cosa de segur ens permetrà mantindre el nostre rànquing entre els millors centres de referència públics i privats en mitjana de batxillerat i prova PAU de tota la Comunitat Valenciana.