Articles destacats

Claustre col·laboratiu amb Enric Queralt

El darrer dimecres 20 de febrer, el claustre de l' IES Almussafes va realitzar un claustre col·laboratiu -formatiu i participatiu- amb Enric Queralt, sobre la importàcia de la lectura i ens explicà dotze claus per a fomentar-la a les aules.

Enric Queralt, és un home polifacètic i amb un llarg currículum que ara es dedica entre altres coses a la formació permanent del professorat, com diu ell és un obrador de la formació.

Inauguració de les II Jornades de la FP "IES Almussafes"

Intervenció del Secretari Autonòmic a les Jornades del 2016

Demà a les 10 hores el Secretari Autonòmic d'Educació i Investigació, D Miquel Soler farà els honors d' inaugurar les II Jornades de la FP "IES Almussafes" que anem a celebrar entre el mes de gener i juny a  les nostres instal·lacions.

A l'acte assistiran representants d'AVIA, APPI-A, FEMEVAL, SIEMENS, Fundació Bankia, a més d'altres autoritats i destacades personalitats de l'entorn.

Jornada solidària per a tancar l'any 2018

Des de l’ IES Almussafes estem preparant una jornada especial per al 21 de desembre per a tots els nostres alumnes: la presentació del guardonat documental “Samba, un nombre borrado” que retrata el drama migratori.

La pel·lícula, dirigida al 2017 pel cineasta Mariano Agut, està basada en els fets ocorreguts a la platja del Tarajal al 2014, on 14 persones migrants van morir ofegades en intentar creuar la frontera entre el Marroc i Ceuta nadant.

Novament 100% aprovats a les proves EBAU (PAU)

Hui divendres 15 de juny de 2018, s'han fet públiques les notes de les proves EBAU (PAU) que han realitzat els nostres alumnes de segon de batxillerat, i com sempre, estem d'enhorabona.

Dels 28 alumnes que hem presentat en convocatòria ordinària han aprovat un cent per cent d'ells i elles, la qual cosa de segur ens permetrà mantindre el nostre rànquing entre els millors centres de referència públics i privats en mitjana de batxillerat i prova PAU de tota la Comunitat Valenciana.