Batxillerat o Cicles Formatius: vine i et donarem solucions

Durant aquestes dates que abordem, des del centre planifiquem ja el que serà el proper curs: toca dissenyar la nostra oferta i fer unes primeres previsions de grups, recursos i professorat entre altres coses.

La Llei Orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa (LOMCE/LOMQE) ja està completament implantada a tots els cursos de l' ESO i batxillerat. És per això que des del passat curs 2015-16 ampliarem el nostre pla de transició als alumnes de 4rt ESO: les contínues novetats legislatives i la poca informació que considerem els pot arribar sobre aspectes importants en l'educació dels seus fills per altres vies ens obliga com a servei públic a convocar-los per tal d' oferir-los una millor atenció i tranquil·litzar-los en tots aquells aspectes que els puguen preocupar a estes altures. En definitiva, volen traslladar-los tota la informació de la qual disposa el centre i assessorar-los en tot allò que necessiten.

Per això i dins del nostre pla de transició d' ESO a Batxillerat/Cicles Formatius hem convocat una reunió amb membres de l'equip directiu i departament d'orientació que tindrà lloc al saló d'actes del centre el proper dijous 25 de maig a les 18'00 hores, i amb el següent ordre del dia:

1. Nou decret d'admissió d'alumnes

2. Novetats d'avaluació i titulació segons LOMQE. Organització.

3. Oferta formativa del centre: batxillerat i cicles formatius

4. Oferta d'optatives en 1er Batxillerat i modalitat d' arts

5. Programa d'Orientació Professional

6. Precs i preguntes.

Aquesta reunió està adreçada al nostre alumnat de 4rt de l'ESO però també a tot aquell que estiga interessat en cursar un cicles formatiu o batxillerat al nostre centre. Intentarem resoldre tots els dubtes que sorgisquen.

Vine i suma't a la família de l' IES Almussafes!