La Directora-Gerent d'AVIA visita les nostres instal·lacions

Ahir dimecres, Elena Lluch, Directora-Gerent d' AVIA va visitar les nostres instal·lacions per a parlar als nostres alumnes de cicles formatius de la borsa de treball que des d' aquesta potent assiciació del sector de l'automoció s'ha llançat per a suplir possibles vacants als llocs de treball dels seus associats. Va ser una interessant vetllada que de segur els nostres alumnes aprofitaran en un futur, a més de què supossa per a ells/es un important reforç en la recerca activa de treball al qual s'enfrentaran en breu. Des de l IES Almussafes agraim aquests encontres que enguany ja és el segon, i per supost el suport i bona relació que tenim amb aquesta institució, punt de referència del teixit productiu d'aquesta Comunitat i que ens permet crèixer un poc més. Moltes  gràcies Elena!