L'IES Almussafes es consolida com un dels millors centres públics de la Comunitat Valenciana

Tal i com publica el Diari LAS PROVINCIAS en la seua edició digital de hui, l 'IES Almussafes es consolida com una de les millors opcions a l'hora de cursar un batxillerat.

En la relació que publica hui el diari, destaquen  lleugerament els estudiants provinents de col·legis privats (6,926 punts sobre deu), seguits dels alumnes dels concertats (6,634) i dels formats en instituts públics (6,523). En el cas de l 'IES Almussafes s'aconsegueix una mitjana de 7'139 en les EBAU (7,323 de mitjana de batxillerat) cosa què supera la mitjana inclús de centres privats que no ofereixen una educació universal i gratuïta, i d'altres centres de l'entorn. La nota màxima d'enguany de mitjana ha segut d'un 8'042 en un centre privat de Castelló i la mitjana de la Comunitat Valenciana d'un 6'567.

Cal recordar que l'IES Almussafes des de la seua creació per l'any 2001, sempre s'ha situat entre les millors mitjanes de tota la Comunitat per nota d'expedient  acadèmic i proves PAU i EBAU -inclús en la diferència entre la nota de l'expedient a la nota externa de la PAU- i fins i tot enguany que s'ha elevat la competència amb els centres que no són públics, s'ha mantés en un mereiscut lloc 52 d'entre 459 centres públics, privats, i concertats de tota la Comunitat, dins d' un selecte grup de centres per damunt del 7 de mitjana i amb un nombre significatiu d'alumnes presentats, en relació a altres centres que estan per davant del rànking.

Enhorabona a tots/es; als alumnes, famílies professorat i per què no, al poble d' Almussafes!