L'IES Almussafes intensificarà les reunions informatives la propera setmana

Amb l’apertura del període d’admissió, l’ IES Almussafes intensifica la seu labor de servici al ciutadà amb dues reunions informatives segons les necessitats del perfil de l’alumnat al que està adreçades, principalment alumnes que estan en condicions de cursar l’ESO i que estan interessats en fer-ho al nostre IES; i per una altra banda per a tots aquells alumnes que durant el proper curs comencen un batxillerat o cicle formatiu.

És per això que des del passat curs 2015-16 ampliarem el nostre pla de transició de primer de l’ESO als alumnes de quart ESO: les contínues novetats legislatives i la poca informació que considerem els pot arribar sobre aspectes importants en l'educació dels seus fills per altres vies ens obliga com a servei públic a convocar-los per tal d' oferir-los una millor atenció i tranquil·litzar-los en tots aquells aspectes que els puguen preocupar a estes altures. En definitiva, volem traslladar-los tota la informació de la qual disposa el centre i assessorar-los en tot allò que necessiten.

Les reunions els celebraran el proper dimecres 24 i dijous 25 al saló d’actes de l’IES Almussafes a les 18 hores.

Poden ampliar informació a la nostra web clicant als respectius enllaços:

Vine i suma’t a la família de l’IES Almussafes!