Definició de centre

Missió Donar una educació d’ample espectre, qualificada, tècnicament i humana, que amplie els horitzons educatius a fi de construir un entorn de formació col·laboratiu, capdavanter i de qualitat que done resposta tant a les necessitats del mon laboral, com a les demandes de continuïtat educativa. Visió Ser reconeguts com un centre capaç de satisfer amb escreix les aspiracions formatives i educatives de tot el seu alumnat i de la societat en que està immers. Valors Els valors són els ideals i principis col·lectius que guien les reflexions i les actuacions de l’individu. Inspiren els eixos de conducta del centre educatiu i estan íntimament relacionats amb la missió i visió del mateix. Els valors que definim tenen significat i inspiren a les persones del centre. La concreció d’estos valors en criteris d’actuació, actituds i comportaments coherents en totes les àrees d’activitat del centre, dóna lloc a una sèrie de principis que conformen la seua cultura. Els valors que promou i defensa l’IES Almussafes són:
  • orientació a l’alumne
  • integritat
  • tolerància
  • qualitat
  • innovació
  • internacionalització
  • respecte al medi ambient
  • professionalitat
  • confidencialitat
  • ambició
  • tradició i cultura autòctona
  • rigor
  • esportivitat