#XarxaLlibres

CURS 2016-2017

PER A LES FAMÍLIES

PER ALS CENTRES CAES I D'EDUCACIÓ ESPECIAL

• L'alumnat matriculat en el curs 2015-2016 en un centre CAES o d'Educació Especial es considera participant en el banc de llibres per al curs 2016-2017, per la qual cosa no ha de realitzar la sol·licitud de participació individual, si bé haurà de fer entrega dels llibres i material curricular utilitzat en el centre, igual que en cursos anteriors.
  • Justificació per al cobrament de la 2a fase del Programa Xarxa de Llibres.
  • Els centres que han participat en el Programa Xarxa de Llibres hauran de justificar que el gasto realitzat per al curs 2015-2016 ha sigut destinat a l'adquisició de llibres de text i/o material curricular.
  • Esta justificació es realitzarà a través del programa ÍTACA

CURS 2015-2016

PER A LES FAMÍLIES

Nota: Es recomana realitzar la sol·licitud electrònica, ja que suposa una MAJOR RAPIDESA en el tràmit de la mateixa.

AJUNTAMENTS I ENTITATS LOCALS MENORS

PER A LES AMPA

• Model de presentació de factures globals de l'AMPA als ajuntaments
  • Model justificatiu individualitzat expedit per l'AMPA a les famílies