Jornada de portes obertes: curs 2019-20

maig
maig/11 10:00 - maig/11 13:30

IES Almussafes. Recepció al Saló d'Actes

Volem convidar a totes les famílies dels CEIPS d'Almussafes i en general a tota la gent interesada amb el nostre centre a les jornades de portes obertes que celebrarem el proper dissabte 11 de maig de 2019 entre les 10 i les 13:30 hores.

Podran conèixer de primera mà les nostres instal·lacions i tindre una primera presa de contacte amb l’equip directiu i professorat.

When:
dissabte, maig 11, 2019 - 10:00 a 13:30
Where:

IES Almussafes. Recepció al Saló d'Actes

Tal i com fèrem el darrer any, anem a oferir xarrades d' orientació i assessorament sobre la nostra oferta educativa, però també d'altres temes com el nou decret de curriculum, revàlides i proves EBAU.

Tota aquest informació anem a estructurar-la en quatre xarrades informatives que es celebraran al saló d'actes del centre fins completar aforament:

A qui va adreçada?

Benvinguda i presentació general del centre

• Alumnes actuals dels CEIPS
  • Públic en general que vulga vindre el proper curs a estudiar amb nosaltres

Itineraris formatius de 3rt ESO: presentació i orientació

• Alumnes actuals de 2ESO
  • Públic en general que vulga vindre el proper curs a estudiar amb nosaltres a 3ESO

Itineraris formatius de 4rt ESO: presentació i orientació

• Alumnes actuals de 3ESO
  • Públic en general que vulga vindre el proper curs a estudiar amb nosaltres a 4ESO

Presentació de l'oferta de batxillerat i cicles formatius

• Alumnes actuals de 4ESO i 2FPB
  • Públic en general que vulga vindre el proper curs a estudiar amb nosaltres un batxillerat o un cicle formatiu

A més durant la durada de les xarrades tindrem visites guiades pel centre i activitats i tallers per a tots els assistents.

No pots fallar! Que no t’ho conten!